Tuesday, February 1, 2011

AF9!

erk..mentg aku dok palam...byk bnda aku x tahu..choi je..!
nseb baik aku terajin nk bukak paper on9 arini...kalo dok...memg terlepas peluang ni..
aku bukn pe..aku dah idop 19 taun..so spnjg 19 taun ni aku idop dgn akademi fantasia atopun nme pendek die af..mse mule2 dulu memg gler laah gak..fanatik..spe x tgok mcm kuno gler..kat sekola spe xtahu di anggap golongon minoriti..ckp je spe nme juara2 af1 af2 af3..sume apal..takat mawi..vince..zahid...sume apal laah lagu2 dorg...haha..sbb taun ni dah lcapai 19 so nk kwn aku sorg ni nme die muhammad badrul hisyam ato pon nme glamer die bad!..msok af..

sumpah suara die sedaap!..spe yg penh dgr die nyanyi..cairkaan???...aku untung sgt kenl die...kalo takat penyanyi2 af yg ade..die lagi best kot...aku harap sgt die pi try audition af9 ni..ni je peluang terakhir yg ade tok die..aku sokong ko dari blkg...!..hehe...afundi bad!...



p/s:kepada ilham..dayana..aminuddin..sani..adilaah...dayah..pi laah audition ni k....seronok tgok korg wat pesembhn mse mlm asasi lepas..aku xsgka pelajar asasi mmpu ade bakat mcm korg..pi k!..





No comments:

Post a Comment