Tuesday, November 1, 2011

facebook pekenalan kami..:)



selepas dgr lagu cinta muka buku dari najwa latif...
aku tersenyum sorg2...
aku knl die dari laman muka buku...
hehe..
sweetnye...:)
cinta remajaku!
bila kau katakan kau suka aku..
aku terdiam terkedu...
xtahu nk kata apa..
blushing smpai terkena ulcer..haha
sakit sikit xpe..
asl bhgia...

byk jugak persoalan menjadi di minda...
kalo najwa terima pesan...
 aku pula..
.aku yg beri pesan...
hehe..
alhamdulillah die terima...
terima kasih b...
xkan ku lupa detik2 itu...

walaupun kita xpernah bersua...mahu bersemuka...
hanya bbm..fb..dan hp saja yg ade...
kau tetap mmpu buat aku tersenyum...

ku rasa gementar tapi rasa bahagia..:)
x sbr nk jumpe b...
muaaaah!!..
tggu syg k.....


p/s semasa blogging ni aku dgr lagu najwa latif....hehe..thanks man eman sbb bg lagu ni kat aku...:)

happynye..

ni khas tok b!..muah!


disebabkan aku terlalu happy..
aku nk post jugak..

thanks b...
bgun2 je tdo...
aku bukak youtube dgr die nyanyi..
smbil2 tu aku nyanyi sekali..
dgn daya imaginasi dan fantasi yg tggi..
aku berjaya visual kan die berada di depan aku menyanyi bersama..
sweetkan??
biar pon kiteorg jauh...
tp dekat di hati...
die janji die nk nyanyi satu lagu khas tok aku...alololo..
bertmabh ler koleksi lagu nyanyian die yg aku dgr..
(wpon bru satu actually..compiden tulis koleksi..mcm dah 100 je..)
smlm 1st time die post I LOVE YOU..
wah pitaaaam....lagi ler aku btmbh syg kat die..
oke3..
bye2..nk siap2 g makmal microbe..