Sunday, January 22, 2012

happy bday MFS!



(diRAP bukan dibaca)
yo yo yo..
itu en fikri syafiq..
budak hot usm..
mana mana dia lalu..
awek terpandang terkaku..
skrg dah da awek baru..
awek lain hati sayu..

oh ya sblum aku lupa...
ada bnda aku nk kata..
slmt mnymbut hari tua..aku masih 19 lagi ya..

antara ucapan bday yg menarik..
terguling2 mcm tenggiling..
smpai tercekik buah belimbing aku ketawa...
thanks kepada sahabat baikku..
mr AZRUL HAFIZ aka pah..
atau nma pnjgnya zirafah...heheh..



sekejap je rase..
aku dah bsar..
pejam celik..
bgun tdo..
mkn minom..
study main..
dah 20..
rase mcm smlm je daftar msok asasi..
rasa mcm semlm je ayah anta msok sekolah menengah..
semua tu pengalaman yg sgt bermakna buat MFS..

thanks kepada 921 org yg wish tok bday MFS..
gigih aku mengira..haha..
thanks tau..
aku doakan korg bahagia n gembira di dunia mahupon di akhirat..
tu je adiah yg mmpu aku beri tok sume org..
kalo lah aku kaya..sure aku blnja mkn subway..
hehe

thanks juga kepada family..fera,szen,farel n ares sbb celeb bday aku...
3 kali aku celeb bday tok kali yg ke 20 ni..thanks sgt3..:)
ni serpihan2 epik yg indah dlm hidup ku...
i heart u guys!...

HR STEAKHOUSE KG BARU

dah lama x mkn..dpt mkn...terbaik laah kan..
thanks farel sbb wish bday kat sini..
wpon tggu mknn ampir 40minit kan..
haha..:)
u r the part or my hadiah on that nite..
:)






TGI FRIDAY SUNWAY

thanks fera n szen...pndai kan korg kene kan MFS..
sumpah excited sbb 1st time g sini..
salu g manhattan je..ni kite mkn steak lak ye..
paling xleh lupa..kene suh berdiiri atas kerusi n wat ucapan..
suh tiup lilin..dari jarak yg sgt jauh..pergh..terbaikk..!!
waiter nama salim tu..speaking sumpah best!..ahaha.
antara adiah yg bermkna dari korg..:)















my house

ble ank jauh diperantauan..
balik ke rumah...
thanks mom..thanks dad..:)


















p/s:gmbr2 di atas dah beri jutaan kata...sush ku mahu ungkapkan dgn pekataan..

6 comments:

trip ke Sri Lanka 2018

Preparation: flight tiket beli sndiri ikut promotion hotel- book melalui  hostel.com/ booking.com makan- bawa lah bisku...