Monday, March 21, 2011

bye2 puncak alam..

setelah selama 10 bulan aku kat study kat sne..akhirnye..tamat gak...
byk bnda giler yg aku wat be4 abes asasi ni...aku upload je laah ye pic..kalo cite smpai esk pon x abes...
seronok sgt...thanks kepada sume yg terlibat...:)

antara aktiviti yg aku wat..

mkn kat pendeta dgn komiti dinner asasi sains...smbil2 tu smbut bday 3 org ni..

mse ni sume komiti kumpul..alhamdulillah...dpt gak jumpe korg sblom abes asasi...thanks korg...tnpa korg..xde ler dinner ni kan..:)
mkn puas2 smpai nk temuntah mkn..haha..yelaa..mkn free je..spe x mkn byk...ni last mkn kat pendeta...best seh mkn sini..lagi2 milkshake die...wow!



appy bday szen nona n rahman



sblom mkn posing dulu...haha...

sy akan rindu minah ni!...die sgt baik..syikin!..

3 boys in the house...haha..kalo dah dgn dorg sure giler..mcm2 bnda kiteorg cite..


prank apek!...
sepatotnye prank mse mlm tu...tp sbb nk final exam phyz kan..aku suh dorg tangguh dulu..haha..jadi gak plan jahat aku..hahah...sorry apek..last2 sume kene..aku..fera..adila..atiqah..syafiqah..sara...suffi..afiq...shah...haha..ganas kan kite..haha
abes kotor r4 kite kejekan..

sorry apek..kene wat jahat sblom abes asasi..hehe



sob3..aku pon kene..tepung...wangi giler..

nilah hasil dari kerja jahat aku..


jgn mrh naa...hehe

3 diva tepung..erk fera mne???haha

hangout ke sunway

lepas dah pent blaja slama beubulan2...time tok enoy kat sunway...tgok movie merong mahawangsa..best giler...

mereka2 yg join...

smpat belikan apek present..sorry lmbt bg...:)

mkn di mcd puncak alam

tema mkn kami adalah bju tdo dan x mandi..dan ni sume hasilnya...haha...aku x tdo mlm tu...sbb beborak dgn shah n suppi..mcm2 kiteorg cite..dari a smpai z...haha..tgok video clip sme2 dgn dorg n fithri...ketawa x ingt dunia...hahaa...









bersukan smbil menyaksikan bulan mengambang

sume idea fera..haha..mule2 lepak je..seklai ajak men badminton n basket..apa lagi..aku x penh kot main kat sini..main laah kan..siok giler..mlm tu smpat lepak2 kat bilik fithri..mkn rendang..sdap giler...thanks adik!..

badminton

basketball

majlis perkahwinan abg adilah

kiteorg g sepang naik kete...smpat sesat tu..fera lah ni compem sgt jln..hahaha..apa2 pon..kiteorg amek pic kat sini klh pengantiin..haha.. 

pokus ni nk amek mknn..haha

sblom mkn posing dulu..hujan2 pon smpat lagi..abg kat depn tu dah bengang dah...haha

nud2..!bal2!.lulu!..i'm gonna miss u!..

setelah pnat mkn..tdo jap..nk tggu shah dtg..lmbt bebeno..

ni lah adik pengantin!..i miss u!..thanks salu teman kan mkn!..

ni laah teman aku yg giler2...xkan upekan korg!..

tgok kapal terbg!

shah ozair..i love u!..thanks sbb sudi capai kan sikit impian aku..xdpt naik..dpt tgok pon jadi laaah...
ampe kene mrh dgn pengawal kat situ..shah u awesome!..ganas hang noooh!>.<

excited giler tgok kapal tbg ni belepas..

ouh yeaah..kami dasyat!..korg ade ke mcmni??xdekan..hahaha


shah excited giler kaan???!

kalah datin...bwk kete JANTAN...hahaha..


smpai sini je yg smpat kiteorg wat..mlm tu mkn2 kat umah aku..then aku anta nud2..lulu..fera..supi..blik..sedih giler...menitis air mata aku..jgn upe kan aku erk!..xoxo!..muah!..


No comments:

Post a Comment

trip ke Sri Lanka 2018

Preparation: flight tiket beli sndiri ikut promotion hotel- book melalui  hostel.com/ booking.com makan- bawa lah bisku...